مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-19سياسي

بی توجهی به مشکلات جامعه ایثارگری از سوی دستگاه ها قابل قبول نیست


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بی توجهی و رسیدگی نکردن به مشکلات جامعه ایثارگری از سوی دستگاه های متولی قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تبریز و فرماندهان یگان های نمونه مستقر در این شهر با بیان اینکه تکریم پیشکسوتان احترام به شاغلان است، اظهار داشت: نباید فداکاری و ایثارگریهای کسانی که جان خود در راه ناموس و میهن فدا کرده اند و جانباز جبهه های جنگ شدند به ورطه فراموشی سپرده شود.

امام جمعه تبریز افزود: بی توجهی و رسیدگی نکردن به مشکلات جامعه ایثارگری از سوی دستگاه های متولی قابل قبول نیست، باید نهادی مثل بنیاد شهید و امور ایثارگران با افتخار و بدون منت به این عزیزان خدمت کنند.

  وی با تاکید بر قدرشناسی از رزمندگان و یادگاران جنگ گفت: نیروهای مسلح بدون هیچ چشم داشتی و بسیجیان قهرمان با دستکاری شناسنامه های خود به جبهه ها اعزام شدند، از این رو باید یادمان ها و موزه های جنگ به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس راه اندازی شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دفع تجاوز و به رخ کشیدن صلابت اسلام را از برکات جنگ عنوان کرد و گفت: جنگ تحمیلی 8 ساله باعث شد تا فرهنگ انقلاب به کشورهای اسلامی صادر شود و مظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به مشکلات جامعه ایثارگری از سوی دستگاه ها قابل قبول نیست

بی توجهی به مشکلات جامعه ایثارگری از سوی دستگاه ها قابل قبول نیست