مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-19سياسي

مالکی: تکمیل پروژه شهر فرودگاهی چابهار زمینه ساز ایجاد اشتغال می شود


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مجلس شورای اسلامی تکمیل شهر فرودگاهی چابهار را در بهبود وضعیت اقتصادی کشور تأثیرگذار دانست و از رییس ستاد کل نیروهای مسلح درخواست کرد که به صورت جدی به این مسئله ورود داشته باشد تا شاهد حرکت توسعه ای در جهت .

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مجلس شورای اسلامی تکمیل شهر فرودگاهی چابهار را در بهبود وضعیت اقتصادی کشور تأثیرگذار دانست و از رییس ستاد کل نیروهای مسلح درخواست کرد که به صورت جدی به این مسئله ورود داشته باشد تا شاهد حرکت توسعه ای در جهت شکوفایی اقتصاد کشور از طریق چابهار باشیم.

فداحسین مالکی نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا در توضیح ضرورت تکمیل شهر فرودگاهی چابهار گفت: حیات آینده چابهار به فرودگاه بین المللی اش گره خورده است.

در سال 89 بنده به عنوان سفیر ایران در افغانستان در یکی از مجامع بزرگ بین المللی شرکت کردم.

در آن مجمع مصوب شد که چابهار به عنوان بزرگترین معبر تجاری شناخته شود مجمعی که با حضور کشورهای قدرتمند دنیا تشکیل شده بود.

آن زمان آمریکایی ها به حمایت از دوستان پاکستانی با این موضوع مخالفت کردند اما علیرغم این کارشکنی در نهایت مصوب شد که چابهار معبر تجاری جهانی باشد منوط به اینکه زیرساخت های آن از جمله لایروبی برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکی: تکمیل پروژه شهر فرودگاهی چابهار زمینه ساز ایجاد اشتغال می شود

مالکی: تکمیل پروژه شهر فرودگاهی چابهار زمینه ساز ایجاد اشتغال می شود