مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-19سياسي

8 تا 14 مهر مهلت ارائه استعفای داوطلبان حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان


رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: داوطلبان حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان برای شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس باید از هشتم تا 14 مهرماه استعفا از سمت شغلی خود را ارائه کنند.

- ایسنا/مرکزی رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: داوطلبان حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان برای شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس باید از هشتم تا 14 مهرماه استعفا از سمت شغلی خود را ارائه کنند.

بهروز اکرمی 29 شهریورماه در نشست مطبوعاتی در خصوص انتخابات پیش رو در کشور بیان کرد: 28 خردادماه 1400 انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس یازدهم شورای اسلامی برگزار می شود که در بخش انتخابات مجلس شورای اسلامی، حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان نیز باید آماده این انتخابات باشد.

وی افزود: براساس تبصره 6 ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان، از 8 صبح هشتم فروردین ماه 1400 آغاز می شود و تا ساعت 18 عصر چهاردهم فروردین ماه 1400 ادامه خواهد داشت.

اکرمی با تاکید بر اینکه اشخاص داوطلب برای شرکت در انتخابات باید 6 ماه قبل از ثبت نام، از سمت خود استعفا داده باشند، تصریح کرد: داوطلبان باید از هشتم مهرماه 1399 تا 14 مهرماه 1399 استعفای خود را ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 تا 14 مهر مهلت ارائه استعفای داوطلبان حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان

8 تا 14 مهر مهلت ارائه استعفای داوطلبان حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان