مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-19پزشكي

جان باختن 3 شهروند اردبیلی بر اثر کرونا


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از جان باختن سه شهروند اردبیلی براثر ابتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته خبر داد.

- شهرام حبیب زاده 29 شهریور در جلسه ستاد کرونای شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه در روزهای آینده با موج جدیدی از شیوع کرونا در اردبیل روبرو خواهیم بود، اظهار کرد: در این استان نیز به تبع سایر مناطق کشور وضعت قرمز حاکم است و اگر در روزهای آینده موازین بهداشتی رعایت نشود، وضعیت بحرانی تر خواهد شد.

وی به جان باختن 3 نفر دیگر و بستری شدن 23 مبتلای جدید کرونا در بیمارستان های استان اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 23 بیمار در مراکز درمانی استان بستری شده که از این تعداد 11 نفر در اردبیل، 8 نفر در مشگین شهر، 3 نفر در گرمی و یک نفر در خلخال بستری شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه در اردبیل با ترخیص 28 بیمار بهبود یافته نسبی نیز مواجهیم، گفت: کادر درمان در بیمارستان های اردبیل با تمام توان در پذیرش و مداوای بیماران کرونایی تلاش می کنند که امیدواریم مردم با درک وضعیت موجود نسبت به رعایت موازین بهداشتی اقدام کنند.

حبیب زاده بیان کرد: در حال حاضر تعداد 221 نفر در مراکز درمانی استان بستری بوده که از این تعداد 52 بیمار در بخش های ICU تحت مراقبت قرار دارند که این نشان دهنده وضعیت حاد اردبیل از لحاظ ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 3 شهروند اردبیلی بر اثر کرونا

جان باختن 3 شهروند اردبیلی بر اثر کرونا