مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-19سياسي

آستارا شهرستان جدا نشدنی از پیکره استان گیلان است


آستارا شهرستان ماندگار و جدا نشدنی از پیکره سرسبز استان گیلان بوده، هست و خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی ظهر شنبه در نشست شورای اداری آستارا در محل فرمانداری این شهرستان مرزنشین، اظهار کرد: هیچ استانی نباید این ادعا را داشته باشد که شهرستان مرزی بندر آستارا و منطقه حیران متعلق به آن استان است.

وی با بیان اینکه شهرستان آستارا دارای ظرفیت های فراوانی است و برخی استان ها دوست داشتند که این شهرستان جز از استان آنها بود، افزود: متأسفانه در یکی از کتاب های درسی و توسط وزارت آموزش و پرورش نام منطقه حیران که متعلق به گیلان و این شهرستان بوده به استان اردبیل نسبت داده شده است که این یعنی غفلت مسئولان مرتبط در وزارت آموزش و پرورش که باید اصلاح شود.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه شهرستان آستارا و گیلان همواره محل ورود و خروج تمدن ها بوده است، اظهار کرد: مردم مرزنشین آستارا سال ها در مقابل تفکرات کمونیستی و مارکسیستی مقاومت کردند و مردمانی مؤمن و متعهد به میهن می باشند.

مشکلات مجتمع بندری آستارا رفع شود نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار رفع برخی مشکلات موجود در مجتمع بندری آستارا شد و گفت: برای توسعه بندر آستارا همه مسئولان استان باید تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستارا شهرستان جدا نشدنی از پیکره استان گیلان است

آستارا شهرستان جدا نشدنی از پیکره استان گیلان است