مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-19سياسي

1100 عنوان ویژه برنامه دفاع مقدس در استان سمنان اجرا می شود


جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری یک هزار و 80 عنوان برنامه طی دفاع مقدس خبر داد و گفت: از این تعداد 13 عنوان برنامه شاخص اجرا می شود.

- سمنان- جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری یک هزار و 80 عنوان برنامه طی دفاع مقدس خبر داد و گفت: از این تعداد 13 عنوان برنامه شاخص اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمواجه هستیم لذا تلاش شد تا برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و در نظر گرفتن شرایط امروز جامعه برگزار شود.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بابیان اینکه بیشترین برنامه ها با 80 عنوان در شاهرود اجرا خواهد شد، ابراز داشت: طی هفته دفاع مقدس 40 برنامه در سمنان، 50 برنامه در دامغان، 35 برنامه در گرمسار، 23 برنامه در مهدی شهر، 20 برنامه در میامی، 50 برنامه در سرخه و 12 برنامه در آرادان برگزار می شود.

شوقانی بابیان اینکه 43 هزار رزمنده، سپاهی و بسیجی طی هفته دفاع مقدس در سطح استان تجلیل می شوند، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، رونمایی از فیلم کوتاه قرار، فیلم مستند شهید سراج و تندیس شهیده صدیقه رودباری و رونمایی از نخستین اپلیکیشن شهدای مدافع حرم و غیره دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 عنوان ویژه برنامه دفاع مقدس در استان سمنان اجرا می شود

1100 عنوان ویژه برنامه دفاع مقدس در استان سمنان اجرا می شود