مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:202020-09-19سياسي

استفاده از ماسک؛ راهکار کنترل موج جدید شیوع کروناویروس


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی راهکار کنترل موج جدید شیوع کرونا ویروس در استان سمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات به پاسخ به بحران و ستاد مقابله با ویروس در استان در راه است و باید مردم استان برای افول شیوع این بیماری با جدیت دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

حساسیت عمومی برای مقابله با موج جدید شیوع کرونا برانگیخته شود معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: حساسیت عمومی برای افزایش رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مقابله با موج جدید شیوع کرونا ویروس در استان سمنان برانگیخته شود خجسته پور افزود: واحدهای خدماتی، تولیدی، واحدهای صنفی، اداره های دولتی و غیردولتی و تمامی دستگاه های خدمات رسان در استان سمنان برای مقابله با کرونا ویروس موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند.

وی خاطرنشان کرد: رصد و ارزیابی از عملکرد واحدهای صنفی، تولیدی، خدماتی و دستگاه های خدمات رسان دولتی و غیردولتی افزایش یابد و در صورت تخلف در رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی بخش های مذکور، در چارچوب قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ماسک؛ راهکار کنترل موج جدید شیوع کروناویروس

استفاده از ماسک؛ راهکار کنترل موج جدید شیوع کروناویروس