مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:152020-09-19سياسي

نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بجنورد افتتاح می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزهای دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: همزمان با آغاز چهلمین هفته دفاع مقدس در روز 31 شهریورماه نمایشگاهی از سوی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در بجنورد افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد محمد نجاتی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بالغ بر 3 هزار و 200 برنامه در قالب 27 عنوان برنامه اجرایی می شود.

وی شیوع ویروس کرونا در جامعه را شرایطی خاص عنوان کرد و افزود: با توجه به این شرایط یکی ازجمله برنامه های هفته دفاع مقدس تقدیر از مدافعان سلامت در استان خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزهای دفاع مقدس خراسان شمالی تجلیل از پیشکسوتان و فرماندهان جنگ تحمیلی را ازجمله دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: نمایشگاهی نیز به این مناسبت توسط سپاه جوادالائمه استان و با حضور ارگان های نظامی و دستگاه های مؤثر در جنگ طی نخستین روز هفته دفاع مقدس افتتاح می شود.

نواختن زنگ مقاومت و ایثار، تقدیر از سربازان نخبه و نمونه، اعزام رویان به مدارس و مساجد دیگر برنامه های مورداشاره نجاتی طی هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی بود.

وی همچنین از پاسخگویی به خانواده شهدا و ایثارگران توسط مدیران دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: در ایام هفته دفاع مقدس مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بجنورد افتتاح می شود

نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بجنورد افتتاح می شود