مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-19ورزشي

الهلال عربستان؛ از انصراف در آسیا تا بازگرداندن بازیکن بازنشسته!


تیم فوتبال الهلال عربستان مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا با مثبت شدن تست کرونای 13 عضو خود، شرایط عجیبی را در آستانه دیدار با شهرخودرو ایران تجربه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدارد.

قانون AFC چه می گوید؟ طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، اگر تیمی 13 بازیکن مبتلا به کرونا داشته باشد، می تواند از ادامه حضور در مسابقات انصراف بدهد.

کرونایی های الهلال در حال حاضر روی مرز هستند و اگر تست یک بازیکن دیگر این تیم مثبت شود، نماینده عربستان این مجوز را خواهد داشت که لیگ قهرمانان را نیمه تمام بگذارد.

بازیکن بازنشسته برمی گردد الهلال که در گروه دوم لیگ قهرمانان با شهرخودرو ایران همگروه است، در حالی 12 بازیکن کرونایی دارد که فردا باید به مصاف نماینده ایران برود.

الهلال برای صعود به مرحله یک هشتم، نیاز به یک امتیاز دیگر دارد ولی حالا در وضعیتی است که نه می تواند از آسیا کنار برود و نه با قدرت به ادامه مسابقات بپردازد.

احمد العجلان خبرنگار عربستانی امروز در توییتر خود خبر داد الهلال به فکر استفاده از محمد الشلهوب ستاره بازنشسته خود و اضافه کردن او به لیست بازی های باقیمانده است.

AFC: تغییر در لیست آسیایی ممکن نیست نواف الاسیوی دیگر خبرنگار عربستانی بخش دیگری از قوانین AFC را در این ارتباط منتشر کرده و نوشته است: هیچ باشگاهی امکان تغییر در لی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهلال عربستان؛ از انصراف در آسیا تا بازگرداندن بازیکن بازنشسته!

الهلال عربستان؛ از انصراف در آسیا تا بازگرداندن بازیکن بازنشسته!