مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-19دانش

سرای نوآوری نوسازی و قطعه سازی در تبریز ایجاد می شود


قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: در جلسه با رییس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی تصمیم گرفته شد تا سرای نوآوری نوسازی و قطعه سازی تبریز با ایجاد زیرساخت مشترک با پارک و دانشگاه آزاد و همچنین همکاری صنایع شروع به فعالیت کند.

- پیش نویس تفاهم همکاری توسط پارک آماده و پس از ارزیابی و بررسی توسط معاونت تحقیقات، فناوری و نواوری دانشگاه آزاد امضا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی بازدید مدیران کل معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از شرکت های صنعتی و قطعه سازی استان آذربایجان شرقی، مذاکراتی برای راه اندازی سرای نوآوری با مدیر پارک علم و فناوری و برخی از صنایع صورت گرفت.

در این سفر که با حضور دکتر وحید ضرغامی، مدیرکل اداره سیاست گذاری و نظارت راهبردی، دکتر علی رییس پور، مدیرکل ایجاد و توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت و دکتر بهزادی پور، مدیرکل کارآفرینی و مراکز رشد صورت گرفت، از کارخانه موتورسازان تبریز، تراکتورسازی، ماشین سازی؛ شرکت قطعه سازی خودرو و پارک علم و فناوری تبریز بازدید به عمل آمد.

ضرغامی، قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری با اعلام خبر راه اندازی سرای نوآوری نوسازی و قطعه سازی، گفت: در بازدید از برخی از شرکت های صنعتی استان آذربایجان شرقی متوجه شدیم بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرای نوآوری نوسازی و قطعه سازی در تبریز ایجاد می شود

سرای نوآوری نوسازی و قطعه سازی در تبریز ایجاد می شود