مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-19پزشكي

شیب افزایشی ابتلا به کرونا در خوزستان


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به وضعیت قرمز برخی شهرهای استان، گفت: به تدریج شیب ابتلا به کرونا در خوزستان رو به افزایش است.

- ایسنا/خوزستان سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به وضعیت قرمز برخی شهرهای استان، گفت: به تدریج شیب ابتلا به کرونا در خوزستان رو به افزایش است.

رضا نجاتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کروناویروس در خوزستان، اظهار کرد: در ماه های گذشته تعداد زیادی از مردم درگیر کرونا شدند، آمار مرگ و میر نیز بیشتر بود و تعداد زیادی از بیمارستان ها درگیر پذیرش بیماران مبتلا به کرونا بودند اما در زمانی که در وضعیت سفید قرار گرفتیم، آمار مراجعه به بیمارستان ها، موارد ابتلا و مرگ و میر و حتی بیمارستان های ویژه بیماران مبتلا به کرونا کاهش یافت.

وی افزود: با این وجود، در حال حاضر و با توجه به وضعیت کنونی، به تدریج شیب ابتلا به کرونا در خوزستان رو به افزایش است و اگر با این وضعیت پیش برویم، یقینا به شرایط ماه های گذشته برمی گردیم.

نجاتی با بیان اینکه مردم باید بیماری را جدی تر بگیرند، گفت: با اعلام وضعیت سفید مردم فکر کردند همه چیز تمام شده است و پروتکل های بهداشتی را کمتر رعایت کردند در حالی که یک مورد بیماری می تواند کل کشور را درنوردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب افزایشی ابتلا به کرونا در خوزستان

شیب افزایشی ابتلا به کرونا در خوزستان