مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-19دانش

حمایت از رساله های کاربردی حوزه ژن درمانی سرعت گرفت/آخرین مهلت ثبت طرح


حمایت از رساله های کاربردی مقطع تحصیلی دکتری، یکی از بسته های حمایتی طراحی شده توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است تا علم و دانش تولید شده در دانشگاه به سمت تجاری سازی راهبری شود.

- در این راستا ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از رساله های مقطع دکتری حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این برنامه حمایتی رساله های کاربردی که در مقطع دکتری در زمینه های ژن درمانی، ایمونوسل تراپی، مهندسی بافت، سلول درمانی و فرآورده های سلولی و تجهیزات فنی حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، تدوین شده باشند، در صورت انتخاب توسط کارشناسان ستاد، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

کاربردی بودن، ارائه راهکاری فناورانه و علمی برای یکی از چالش ها و نیازهای این حوزه و انطباق با اهداف و سیاستگذاری های ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از جمله معیارها و شاخصه ها برای دریافت این حمایت است.

همچنین پروپوزال های ارائه شده در حوزه های اعلام شده باید از تاریخ اول مهرماه سال گذشته تا 15 مهر ماه سال جاری در یکی از دانشگاه های کشور مصوب شده و مشمول شرایط آیین نامه نیز باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از رساله های کاربردی حوزه ژن درمانی سرعت گرفت/آخرین مهلت ثبت طرح

حمایت از رساله های کاربردی حوزه ژن درمانی سرعت گرفت/آخرین مهلت ثبت طرح