مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-19سياسي

آغاز هفته دفاع مقدس با رونمایی از 20 کتاب صوتی در مازندران


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مازندران گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس با رونمایی از 20 کتاب صوتی در مازندران آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار عبدالله ملکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در استان مازندران به مناسبت چهلمین سالگرد و هفته دفاع مقدس در مازندران در نشستی با اصحاب رسانه، اظهار کرد: دشمن با برنامه ریزی در 23 بهمن 1357 از کردستان شروع به حمله های خبیثانه علیه نظام کرد و به تدریج به همه شهرها رسیدند.

وی با اشاره به روند آغازین جنگ و تبلیغات ضد انقلابی دشمن در داخل کشور، افزود: دشمن با تمام توان جلو آمد ولی در محاسبتش به روحیه عقیده عاشورا و ائمه مردم، قدرت ولی فقیه و امام، توجهی نکرد.

ملکی تصریح کرد: مردم ما اگر چه در فشارهای زیادی هستند ولی با اقتدار و عزتی که از عاشورا گرفتند زندگی می کنند، سردار سلیمانی ها در خارج از مرزهای ما جلوی داعش ایستادند، به همراه مسلمانان دنیا شهید دادیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مازندران متذکر شد: دلاورمردان ما همواره ایستادند، جبهه مقاومت آنچه که دارد از شهدا و رزمندگان دفاع مقدس دارد، رزمنده های ما تا آخرین فشنگ جنگیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفته دفاع مقدس با رونمایی از 20 کتاب صوتی در مازندران

آغاز هفته دفاع مقدس با رونمایی از 20 کتاب صوتی در مازندران