مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-19سياسي

تغییر مسیرهای تردد در محدوده «پل غدیر شهرک فرهنگیان» همدان


رییس پلیس راهور شهرستان همدان از اعلام مسیرهای جدید تردد در محدوده پل غدیر شهرک فرهنگیان به علت تکمیل این پروژه خبر داد.

- سرهنگ فرخ جمالی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: تکمیل پروژه پل فرهنگیان در دستور کار قرار گرفته و بر این اساس در مسیرهای دسترسی به شهرک فرهنگیان و خروجی از این شهرک، تغییراتی رخ داده است.

وی گفت: ورودی به سمت شهرک فرهنگیان از مسیر قبلی ابتدای بلوار شهید همدانی مسدود و مسیر جایگزین میدان عاشورا، بلوار انقلاب کوی کوثر، بلوار آیت الله نجفی و منتهی به ورودی جدید شهرک فرهنگیان است.

جمالی افزود: مسیر دوم مربوط به خودروهایی است که از شهرک فرهنگیان خارج و به سمت میدان عاشورا حرکت می کنند که این رانندگان باید به سمت بلوار شهید آیت الله نجفی حرکت و پس از عبور از دور برگردان بلوار ادامه مسیر دهند.

وی گفت: مسیر سوم مربوط به خودروهایی است که از مسیر بلوار حضرت امام خمینی (ره) قصد تردد به سمت میدان عاشورا را دارند که باید از مسیر جایگزین از طریق راست گرد پل غدیر استفاده کنند.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان گفت: با توجه به اینکه حجم ترددها به بلوار آیت الله نجفی افزایش پیدا کرده از رانندگان تقاضا داریم حین عبور از این مسیر، مراقب عابران پیاده باشند و با رعایت سرعت مطمئنه و دیگر قوانین راهنمایی و رانندگی طی مسیر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مسیرهای تردد در محدوده «پل غدیر شهرک فرهنگیان» همدان

تغییر مسیرهای تردد در محدوده «پل غدیر شهرک فرهنگیان» همدان