مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-19سياسي

کم کاری ادارات در رعایت پروتکل ها / تبلغ ماسک نزدن در مناطق کم برخوردار


دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی ادارات گفت: دفاتر پیشخوان و پلیس +10 و مراکز رهگشا مراکز دولتی هستند اما مشاهده می شود که در این مراکز، - کم کاری ادارات در رعایت پروتکل ها / تبلغ "ماسک نزدن" در مناطق کم برخوردار ایسنا/خوزستان دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی ادارات گفت: دفاتر پیشخوان و پلیس +10 و مراکز رهگشا مراکز دولتی هستند اما مشاهده می شود که در این مراکز، سلامت مردم و خودشان هیچ اهمیتی ندارد.

دکتر احمد مشکورنیا در نشست خبری که امروز (29 شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: در بازه زمانی اردیبهشت ماه تا اوایل تیرماه، 9 تا 10 هفته بحرانی را در اهواز تجربه کردیم و شاهد حجم بسیار مراجعات و بیماران بستری و درگیری تعداد زیادی بیمارستان و مراکز بهداشت با کرونا بودیم.

هیچ کس آن روزها را فراموش نمی کند اما با همت مردم و توجه مسئولین ذیربط، در آن بازه زمانی وضعیت کنترل شد و از وضعیت قرمز خارج و وارد وضعیت سفید شدیم؛ البته سفید یعنی کم خطر، نه بی خطر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در شرایطی که ما در خوزستان در وضعیت سفید به سر می بردیم، کل کشور قرمز بود و تنها سه استان سفید بودند اما مسافرت به خارج از استان، مهمانی های خانگی، برگزاری مراسم، بازگشایی مدارس و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری ادارات در رعایت پروتکل ها / تبلغ ماسک نزدن در مناطق کم برخوردار

کم کاری ادارات در رعایت پروتکل ها / تبلغ ماسک نزدن در مناطق کم برخوردار