مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:502020-09-19بين الملل

تغییرات در گروه اخوان المسلمین مصر


معاون رهبر گروه اخوان المسلمین مصر از برخی جزییات و ابهامات در تشکیل کمیته جدید به ریاست خودش جهت اداره امور این گروه پرده برداشت.

- معاون رهبر گروه اخوان المسلمین مصر از برخی جزییات و ابهامات در تشکیل کمیته جدید به ریاست خودش جهت اداره امور این گروه پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، ابراهیم منیر، معاون رهبر گروه اخوان المسلمین در مصاحبه ویژه ای که شبکه الحوار امروز (شنبه) پخش خواهد کرد، گفت، خودش مسؤول تشکیل این کمیته است که برای اداره امور اخوان المسلمین تشکیل شده است زیرا تعیین اعضای کمیته از اختیارات رهبر یا معاونش یا کاردارش است اما بررسی عملکرد کمیته برعهده مجلس شورای گروه اخوان المسلمین خواهد بود که اعضایش خارج از مصر حضور دارند.

منیر با بیان اینکه کمیته جدید به مدت دو سال به کارش ادامه می دهد و سپس عملکردش ارزیابی می شود، گفت، در پی بازداشت محمود عزت از رهبران اصلی این گروه در مصر تصمیم به تشکیل این کمیته گرفته شد چون با بازداشت او دفتر ارشاد داخل مصر عملا منحل شد و اعضای آن یا در زندان هستند و یا خارج از کشور.

طبق ساختار جدید، دبیرخانه و سمت معاونت رهبری اخوان المسلمین وجود نخواهد داشت و دبیرکل و معاون رهبر گروه به عضویت کمیته در می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات در گروه اخوان المسلمین مصر

تغییرات در گروه اخوان المسلمین مصر