مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:502020-09-19سياسي

گزارش وضعیت زندان ها و بخصوص بازداشت های غیرضرور به حوزه ریاست ارسال شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان زندان ها، آیت الله رییسی ضمن تقدیر از بازدید های سرزده از زندان های استان ها به رییس سازمان زندان ها دستور داد: - آیت الله رییسی ضمن تقدیر از بازدید سرزده از زندان ها دستور داد؛ گزارش وضعیت زندان ها و بخصوص بازداشت های غیرضرور به حوزه ریاست ارسال شود رییس قوه قضاییه با تقدیر از بازدیدهای سرزده مسئولان سازمان زندان ها از زندان های کشور گفت: سازمان زندان ها ضامن اجرای دستورات و بخشنامه های رییس قوه قضاییه در زندان ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از روابط عمومی سازمان زندان ها، آیت الله رییسی ضمن تقدیر از بازدید های سرزده از زندان های استان ها به رییس سازمان زندان ها دستور داد: گزارش وضعیت زندان ها و بخصوص بازداشت های غیرضرور هر استان ضمن انعکاس به رییس کل دادگستری استان به حوزه ریاست ارسال شود.

وی تاکید کرد: معاون قضایی زندان ها، مسائل زندانیان را با استفاده از کارشناسان حقوقی دنبال و گلایه ها و مشکلات را پیگیری کند.

سازمان زندان ها ضامن اجرای دستورات و بخشنامه های رییس قوه قضاییه در زندان ها است.

رییس قوه قضاییه همچنین با عنایت به تغییرات هیئت مدیره بنیاد تعاون زندانیان در این دستور مقرر کرد که رویکرد بنیاد در آینده باید ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش وضعیت زندان ها و بخصوص بازداشت های غیرضرور به حوزه ریاست ارسال شود

گزارش وضعیت زندان ها و بخصوص بازداشت های غیرضرور به حوزه ریاست ارسال شود