مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-19سياسي

اجرای 44 عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی


دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: 44 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان برگزار می شود.

- سرهنگ وحیدی امروز 29 شهریور در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت چهلمین هفته دفاع مقدس با بیان اینکه اقدام عملی ستاد گرامیداشت این هفته از اول خرداد آغاز شده است، افزود: 80 درصد برنامه های در نظر گرفته شده گرامیداشت 40 سال دفاع مقدس شروع شده که با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های تجمعی نیز با حضور حداقلی افراد انجام می شود.

وی با بیان اینکه امسال برگزاری رژه دفاع مقدس به واسطه شیوع کرونا انجام نمی شود، اظهار کرد: تجلیل از یک میلیون نفر از پیشکسوتان عرصه سلامت و دفاع مقدس و دیدار مجازی با مقام معظم رهبری در حسینه اعظم در 31شهریور انجام می شود.

سرهنگ وحیدی با اشاره به اینکه برنامه های این هفته باهدف حفظ ارزشها و نهادینه ساختن گفتمان دفاع مقدس اجرا می شود، تصریح کرد: چنانچه ارزشها و گفتمان دفاع مقدس از جمله اتحاد، اخلاص، امید به آینده و ولایت مداری در جامعه ساری و جاری باشد مشکلات موجود از بین خواهند رفت.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس امسال، باشعار ما قوی هستیم، اجرا می شود، اظهار کرد: بستر سازی ایجاد فضای دفاع مقدس درشهر،ایجاد 40 نماد دفاع مقدس در 40 نقطه شهر، برگزاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 44 عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی

اجرای 44 عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی