مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-19پزشكي

سرخه و آرادان در وضعیت زرد کرونایی هستند/ افزایش کرونا در سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در بین شهرهای تحت پوشش این دانشگاه تنها سرخه و آرادان هستند که در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اما همچنان این ویروس ناشناخته است.

وی با بیان اینکه اکنون مواردی از ابتلاء در کشور داریم که بیماران در ماه های گذشته به ویروس کرونا مبتلا شدند اما باز هم مجدداً دچار این بیماری شده اند، افزود: هم اکنون فقط آرادان و سرخه در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان در وضعیت زرد قرار دارند و دیگر شهرها مانند دامغان، گرمسار، سمنان و… در وضعیت قرمز هستند.

اطلاع رسانی درباره کرونا تقویت شود رییس علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه گروه های اطلاع رسانی و تبلیغی باید برای هشدار رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه بار دیگر همانند گذشته به میدان بیایند، تاکید کرد: در هفته های گذشته، آمار افزایش ابتلاء به کرونا ویروس در استان سمنان افزایش چشمگیری داشته که باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت همگانی برای رفع این چالش اقدام شود.

دانایی با بیان اینکه برخی تبلیغ ها که شدت بیماری کرونا کاهش یافته به هیچ عنوان درست نیست و جلوی تبلیغ هایی از این دست باید گرفته شود، بیان داشت: یک بار دیگر با کار جهادی برای مقابله با کرونا ویروس همه ما تلاش کنیم و باید درک کنیم که همه ما درگیر این ویروس هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخه و آرادان در وضعیت زرد کرونایی هستند/ افزایش کرونا در سمنان

سرخه و آرادان در وضعیت زرد کرونایی هستند/ افزایش کرونا در سمنان