مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-19پزشكي

انتقاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سیاه نمایی ها+فیلم


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیا سربازان سلامت جنایت کرده اند که حقشان را وزارت بهداشت داده است؟.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حسین کلانتری در هشتاد و سومین نشست استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: گزارش دکتر یزدانپناه پیام جدی برای رعایت پروتکل ها در استان دارد که زدن ماسک و برگزار نکردن مراسمات پر جمعیت ضروری است چرا که ظرفیت بیمارستان های ما محدود است.

وی با بیان این که همه زحمت کشیده اند اما کار خیلی سخت شده تصریح کرد: اگر مردم رعایت نکنند خسارت زیادی می بینند باید میزان مرگ و میرها کاهش پیدا کند کلانتری با دستور به سازمان صمت جهت ساماندهی بازار ماسک و همچنین پارچه مورد نیاز استان جهت تولید ماسک افزود: صمت استان نامه ای به وزارت بنویسد تا پارچه مورد نیاز تهیه ماسک با حداقل قیمت در دسترس قرار گیرد.

وی با بیان این که خیلی ها کمک کردند و باید تلاش بیشتری در استان شود افزود: هر چند کارگاه تولید ماسک در پارک علم و فناوری راه اندازی شده و تا روزی 8 هزار عدد ماسک توان تولید استاندارد دارد.

استاندار در ادامه با ابراز گلایه شدید از برخی سیاه نمایی ها در استان که همنوا با  آن سوی آب خدمات را تخطئه می کنند تصریح کرد: موضوع نگران کننده این است که رییس دانشگاه علوم پزشکی و معاونانش در پی استعفا بودند حرف من ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سیاه نمایی ها+فیلم

انتقاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سیاه نمایی ها+فیلم