مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-19سياسي

نباید تمام مسئولیت پیشگیری از جرایم خشن را متوجه دستگاه قضایی و انتظامی کنیم


دادستان عمومی و انقلاب تربت جام گفت: نباید تمام مسئولیت پیشگیری از جرایم خشن را متوجه دستگاه قضایی و انتظامی کنیم؛ برای انرژی جوانان یا مسئله اشتغال و معیشت چه کرده ایم.

- ایسنا/خراسان رضوی دادستان عمومی و انقلاب تربت جام گفت: نباید تمام مسئولیت پیشگیری از جرایم خشن را متوجه دستگاه قضایی و انتظامی کنیم؛ برای انرژی جوانان یا مسئله اشتغال و معیشت چه کرده ایم.

حمید علیزاده در نشست خبری که 29 شهریورماه 99 در محل دادگستری شهرستان تربت جام برگزار شد، در پاسخ به ایسنا درباره ی دو قتل که با سلاح گرم در تاریخ های 25 و 26 شهریور اتفاق افتاده بود، عنوان کرد: متاسفانه دو قتل در دو شب متوالی در شهرستان رخ داده که در هر دو مورد انگیزه های شخصی موجب تحقق قتل بوده است، عداوت ها و دشمنی های قبلی و همچنین چندین مرحله درگیری درباره این افراد وجود داشته است.

وی ادامه داد: در رابطه با قتل اول دو نفر از مظنونین دستگیر شده اند که پرونده افراد در شعبه دوم بازپرسی در حال سیر مراحل قانونی و تحقیقات است.

پلیس هم تحقیقاتی را داشته و به نتایج مثبتی تا کنون رسیده ایم.

طبق تحقیقات اولیه، نوع اسلحه ای که مورد استفاده قرار گرفته وینچستر بوده است اما برای تایید این نظر باید منتظر نتیجه اسلحه شناسی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید تمام مسئولیت پیشگیری از جرایم خشن را متوجه دستگاه قضایی و انتظامی کنیم

نباید تمام مسئولیت پیشگیری از جرایم خشن را متوجه دستگاه قضایی و انتظامی کنیم