مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-19سياسي

شورای نشریات علمی قوه قضاییه تشکیل می شود/ انتشار 42 نشریه در دستگاه قضا


رییس پژوهشگاه قوه قضاییه از تشکیل شورای نشریات علمی قوه قضاییه خبر داد و گفت: سیاست و رویکرد پژوهشگاه قوه قضاییه، حمایت و پشتیبانی از نشریات علمی قوه قضاییه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی فارس، سید حجت اله علم الهدی در نشست هم اندیشی با مسئولان نشریات قوه قضاییه ضمن تسلیت ایام عزاداری اهل بیت (ع)، اظهارکرد: پژوهشگاه قوه قضاییه به عنوان یکی از رسالت های خود، از تمامی زمینه های مرتبط با موضوعات پژوهشی و علمی در قوه قضاییه حمایت و پشتیبانی می کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 42 نشریه در بخش های مختلف قوه قضاییه منتشر می شود گفت: این جلسه از باب همفکری، هم افزایی، همکاری و تعامل بین نشریات مختلف دستگاه قضایی برگزار شده تا بتوانیم با مشارکت و همکاری تمام نشریات، شورای نشریات علمی قوه قضاییه را تشکیل دهیم.

علم الهدی با بیان اینکه تشکیل شورای نشریات علمی قوه قضاییه برکات، آثار و فواید قابل توجهی خواهد داشت افزود: در بسیری از نهادها، چنین ساختاری به منظوری همفکری، همکاری و ارتقای تعاملات وجود دارد.

وی اضافه کرد: در پژوهشگاه قوه قضاییه، از گذشته دو نشریه شامل مجله حقوقی دادگستری (از سال 1316) و فصلنامه رای با اصلاحات جدید منتشر می شود و به تازگی نیز نشریه جدیدی تحت عنوان دوفصلنامه پژوهش های حقوق ثبت منتشر شده که در حال فراخوان دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نشریات علمی قوه قضاییه تشکیل می شود/ انتشار 42 نشریه در دستگاه قضا

شورای نشریات علمی قوه قضاییه تشکیل می شود/ انتشار 42 نشریه در دستگاه قضا