مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-19سياسي

اجرای طرح ولی نعمتان خاص برای زندانیان خراسان شمالی


معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی گفت: طرح ولی نعمتان خاص در استان با تاکید بر حمایت از اقشار آسیب پذیر به ویژه خانواده های زندانیان با همکاری قوه قضاییه در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بیگ زاده صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل امور زندان های خراسان شمالی که در محل دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل امور زندان ها یکی از زیر مجموعه های دستگاه قوه قضاییه است که مسئولیت خطیر و بزرگ اصلاح زندانیان را بر عهده دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی با اشاره به همکاری آموزش و پرورش، سازمان های فنی و حرفه ای و نهضت سواد آموزشی، حوزه بهداشت و درمان با امور زندان های استان برای اصلاح زندانیان استان، گفت: با آموزش و حرفه آموزی، زندان می تواند تبدیل به یک فرصت شود.

وی با تاکید بر توجه به خانواده های زندانیان، افزود: به دستور استاندار و همکاری دستگاه قوه قضاییه طرح ولی نعمتان خاص در استان با تاکید بر حمایت از اقشار آسیب پذیر به ویژه خانواده های زندانیان در حال اجراست.

بیگ زاده در انتها مراقبت از زندانیان بعد از خروج آنان از زندان را بسیار مهم توصیف کرد و تصریح کرد: نگاه سنگین جامعه به زندانیان موجب عدم تأمین نیازهای عاطفی و اجتماعی زندانیان و در نتیجه بازگشت آنان به کارهای گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ولی نعمتان خاص برای زندانیان خراسان شمالی

اجرای طرح ولی نعمتان خاص برای زندانیان خراسان شمالی