مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-19سياسي

رییس مجلس مهمان ویژه افتتاحیه باغ موزه دفاع مقدس البرز


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز از افتتاح فاز نخست باغ موز دفاع مقدس این استان توسط رییس مجلس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه صورت کشوری خبر داد و تصریح کرد: هم زمان با این برنامه کشوری در استان البرز نیز از 17 هزار و 700 پیشکسوت دفاع مقدس در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج و در مصلاهای نماز جمعه شهرستان ها تجلیل می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس از دیگر برنامه های ما در هفته دفاع مقدس است، تصریح کرد: این مرکز فرهنگی در 4.

1 هکتار یکی از قدیمی ترین پارک های کرج در سال 96 کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فاز اول این باغ موزه آماده شده است که دوم مهر هم زمان با برخی استان های کشور توسط رییس مجلس شورای اسلامی افتتاح می شود، عنوان کرد: فازهای دیگر این باغ موزه شامل گالری و تالار 800 نفری است که 40 درصد از هزینه ساخت این باغ موزه توسط استانداری و 60 درصد آن توسط شهرداری تأمین می شود.

اسلامی با بیان اینکه افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس البرز هم زمان با رونمایی از 100 عنوان کتاب با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز انجام می شود، متذکر شد: آماده سازی 40 فیلم کوتاه با مضامین دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه 40 سالگی دفاع مقدس، اجرای نمایش در 40 پارک استان، برگزاری 40 شب خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس مهمان ویژه افتتاحیه باغ موزه دفاع مقدس البرز

رییس مجلس مهمان ویژه افتتاحیه باغ موزه دفاع مقدس البرز