مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-19سياسي

ولایت مداری رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی است


فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که حفاظت از ارزش های انقلاب و نظام اولویت اجرایی تمام ارکان نیروهای مسلح است، گفت: ولایت مداری رمز کسب دستاوردهای بزرگ در برابر استکبار جهانی است.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که حفاظت از ارزش های انقلاب و نظام اولویت اجرایی تمام ارکان نیروهای مسلح است، گفت: ولایت مداری رمز کسب دستاوردهای بزرگ در برابر استکبار جهانی است.

سردار عباسعلی بهدانی فرد پیش از ظهر امروز 29 شهریورماه، در نشست خبری هفته دفاع مقدس که با حضور فرماندهان ارشد نظامی استان در ستاد فرماندهی سپاه الغدیر برگزار شد، با بیان این که در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام بدون هیچ امکاناتی در برابر لشگر تا دندان مسلح عراق ایستادگی کردند، اظهار کرد: تبعیت بی چون و چرا از امام خمینی ره و برخورداری از روحیه جهادی موثرترین دلیل پیروزی انقلاب در برابر استکبار است.

وی وحدت نیروهای مسلح را از دیگر دلایل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی دانست و افزود: تمام نیروهای مسلح تابع ولایت و تحت فرمان فرماندهی کل قوا از ارزش های دینی و انسانی انقلاب اسلامی ایران دفاع کرده و می کنند.

فرمانده انتظامی استان یزد اختلاف نیروهای مسلح را فقط در رنگ و شکل لباس آنها عنوان کرد و گفت: هدف تمام نیروهای مسلح یکسان است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت مداری رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی است

ولایت مداری رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی است