مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-19بين الملل

زنگ خطر در جهان عرب


زنگ خطر بعد از پر رنگ شدن شکاف بین حاکمان کشورهای حوزه خلیج فارس و مردم شان بر اثر امضای توافقات عادی سازی روابط با اسراییل، به صدا در آمده است.

- "زنگ خطر بعد از پر رنگ شدن شکاف بین حاکمان کشورهای حوزه خلیج فارس و مردم شان بر اثر امضای توافقات عادی سازی روابط با اسراییل، به صدا در آمده است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دیلی صباح ترکیه در گزارشی پیرامون توافقات اخیر به اصطلاح عادی سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و بحرین و امارات به بیان دیدگاهیش از منظر آنکارا پرداخته و نوشته است: این توافقات در کاخ سفید زیر نظارت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در حالی امضا شدند که او سر و صدا می کند که این توافقات گام هایی در جهت پایان دادن به اختلاف و درگیری هستند.

البته عادی سازی روابط به طور نظری گامی خوب در مسیر دستیابی به صلح است اما اگر این اتفاق به قیمت حقوق بنیادین فلسطینی ها باشد چیزی بجز آشوب به وجود نخواهد آورد.

نزدیکتر شدن به اسراییل بدون حفاظت از حقوق فلسطینی ها تنها باعث تعمیق اختلافات در منطقه خواهد شد.

همچون مورد مربوط به اقدامات ترامپ در قبال شهر قدس، این توافقات که لقب توافقات ابراهیم را پیدا کرده و حتی راه حل دو کشوری را ذکر نکرده اند، شکاف را تسریع و خشم را تشدید خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر در جهان عرب

زنگ خطر در جهان عرب