مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 07:502020-09-19دانش

پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی سمنان تا 16مهر تمدید شد


معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: پذیرش بدون آزمون دانشجو در دوره های کاردانی و کارشناسی نیمسال اول تحصیلی در این مرکز تا 16مهرماه سالجاری تمدید شد.

- ایسنا/سمنان معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: پذیرش بدون آزمون دانشجو در دوره های کاردانی و کارشناسی نیمسال اول تحصیلی در این مرکز تا 16مهرماه سالجاری تمدید شد.

علی منصفی راد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پذیرش بدون آزمون دانشجو در ترم مهرماه امسال، در 11 کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی برای نیمسال اول تحصیلی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان که از اوایل شهریورماه آغاز شده بود تا تاریخ 16مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته های تربیت مربی پیش از دبستان، فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه، نرم افزار گرایش برنامه سازی کامپیوتر و همچنین سه رشته جدید تکنولوژی آموزشی، گردشگری و امورفرهنگی دانشجو می پذیرد.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان همچنین افزود: در مقطع کارشناسی نیز دانشجویان و علاقه مندان می توانند در رشته های تربیت مربی پیش از دبستان، فناوری اطلاعات در گرایش فناوری اطلاعات، شبکه های کامپیوتری و همچنین در دو رشته جدید مدیریت کسب و کار اینترنتی و مدیریت امور فرهنگی ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی سمنان تا 16مهر تمدید شد

پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی سمنان تا 16مهر تمدید شد