مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-19دانش

ثبت نام حضوری دانشجویان جدیدالورود دانشگاه امیرکبیر/سه روش برگزاری دروس عملی


مدیرکل امورآموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در هفته اول آبان بصورت حضوری خواهد بود،گفت: البته در صورتی که نتایج کنکور تا پایان مهر به دانشگاه اعلام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، عباس احمدی مدیرکل امور آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در هفته اول آبان بصورت حضوری خواهد بود، البته در صورتی که نتایج کنکور تا پایان مهر به دانشگاه اعلام شود.

وی با بیان اینکه ترم جدید تحصیلی این دانشگاه از 29 شهریورماه آغاز شده است، یادآور شد: دروس نظری دانشجویان دوره کارشناسی این دانشگاه به صورت مجازی برگزار می شود.

احمدی افزود: براساس اعلام سازمان سنجش اسامی دانشجویان جدید الورود دانشگاه از ابتدای آبان ماه اعلام خواهد شد که پیش بینی می کنیم ثبت نام این دانشجویان از سوم آبان ماه آغاز شود.

مدیرکل امور آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه هرساله حدود هزار و پانصد دانشجوی جدید در این دانشگاه ثبت نام می کنند، خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است دانشجویان جدید الورود و دانشجویان قدیمی دو هفته در دانشگاه به صورت حضوری دروس خود را پیگیری کنند که برای این برنامه با اداره خوابگاه ها نیز هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام حضوری دانشجویان جدیدالورود دانشگاه امیرکبیر/سه روش برگزاری دروس عملی

ثبت نام حضوری دانشجویان جدیدالورود دانشگاه امیرکبیر/سه روش برگزاری دروس عملی