مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-19بين الملل

شهادت پزشک فلسطینی در شهر جنین کرانه باختری


یک پزشک فلسطینی در اثر پرتاب بمب صوتی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، نضال جبارین، پزشک فلسطینی به دلیل پرتاب بمب صوتی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در شهر جنین واقع در کرانه باختری به شهادت رسید.

در همین راستا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اقدام نظامیان صهیونیست در به شهادت رساندن این پزشک فلسطینی با پرتاب بمب صوتی را محکوم کرد.

جنبش حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پیام شهادت این پزشک در روز خشم فلسطینی علیه طرح های اشغالگران صهیونیستی در الحاق، توسعه طلبی و علیه عادی سازی روابط است.

این جنبش در بیانیه خود از کسانی که در عادی سازی روابط با دولت رژیم صهیونیستی شتاب می کنند، خواست به عقل خود بازگردند، این اقدام را متوقف کنند و به تجاوزگری اشغالگران و جنایت های آنها در حق ملت فلسطین بنگرند.

در همین راستا، جنبش جهاد اسلامی از سندیکای پزشکان فلسطین خواست تا خشم خود را نسبت به جنایت رژیم صهیونیستی در قتل نضال جبارین نشان دهند و این اقدام صهیونیست ها را محکوم کنند.

در همین راستا، جنبش مجاهدین اعلام کرد: این جنایت صهیونیستی، تشدید مقابله با این دشمن جنایتکار که جوانان، زنان و سالخوردگان ما را به شهادت می رساند را می طلبد و ما از جوانان مجاهد می خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت پزشک فلسطینی در شهر جنین کرانه باختری

شهادت پزشک فلسطینی در شهر جنین کرانه باختری