مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-19بين الملل

400 کارمند فاسد عراقی در انتظار بازخواست و مجازات


عضو شورای سابق مبارزه با فساد عراق گفت که 400 کارمند از وزارت خانه های مختلف این کشور به دلیل داشتن پرونده های فساد در انتظار بازخواست و مجازات هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سعید یاسین موسی عضو شورای سابق مبارزه با فساد، امروز (شنبه - 19 سپتامبر) گفت که طبق احضاریه های و حکم های جلب صادر شده، 400 کارمند در انتظار بازخواست و مجازات قرار دارند.

به نوشته روزنامه رسمی الصباح عراق، وی افزود بازداشت این افراد طبق احضاریه های و حکم های جلب صادر شده قضایی صورت می گیرد و قابل تجدیدنظر نیست.

وی توضیح داد که در شورای سابق مبارزه با فساد پرونده هایی وجود داشت که در مراحل مختلف، شماری از کارمندان دولت را شامل می شد.

مرحله نخست شامل هزار کارمند می شد که دستشان از ادامه فعالیت کوتاه می شد و در مرحله دوم حدود 140 کارمند از وزارت خانه های مختلف به آن اضافه شدند.

به این ترتیب شمار این پرونده ها به حدود 1200 پرونده می رسید که 800 پرونده در دادستانی و هیأت شفاف سازی و دستگاه قضایی پاکسازی شدند و تنها 400 پرونده باقی ماند که انتظار می رفت اقدامات قضایی مربوط به آنها تا اواخر سال 2019 و اوایل 2020 آغاز شود اما به حالت تعلیق درآمده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 کارمند فاسد عراقی در انتظار بازخواست و مجازات

400 کارمند فاسد عراقی در انتظار بازخواست و مجازات