مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-19اقتصادي

پروژه ساخت واحد تولید کاتالیست کلید خورد


عملیات اجرایی پروژه ساخت «واحد تولید کاتالیست BZN2» در مجتمع پلیمر کرمانشاه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در استان کرمانشاه آغاز شد.

- عملیات اجرایی پروژه ساخت واحد تولید کاتالیست BZN2 در مجتمع پلیمر کرمانشاه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در استان کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتمع پلیمر کرمانشاه واقع در شهرک صنعتی بیستون با فعالیت نیروی متخصص خود لوله های مورد نیاز برای پروژه های آبیاری و گازرسانی را تامین می کند.

با آغاز عملیات اجرایی این پروژه نیز تولید کاتالیست با کاربرد در فرآیند تولید محصولات پلی اتیلن پس از گذرندان مراحل پیشرفته تحقیقاتی توسط پژوهشگران جوان شرکت پلیمر کرمانشاه انجام می شود.

این پروژه سال آینده به بهره برداری می رسد و با این اتفاق سالانه 50 تن کاتالیست در این مجتمع تولید می شود؛ محصولی که قرار است جایگزین کاتالیست ژاپنی شود.

این کاتالیست برای تبدیل اتیلن به پلی اتیلن کاربرد دارد.

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این مراسم گفت: با تلاش نیروی متخصص فعالیت‎ های خوبی در حوزه پتروشیمی انجام شده که باعث ایجاد روندی رو به رشد در این صنعت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ساخت واحد تولید کاتالیست کلید خورد

پروژه ساخت واحد تولید کاتالیست کلید خورد