مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-19بين الملل

برگزاری نخستین انتخابات ایتالیا از زمان کرونا، محکی برای دولت


دولت ایتالیا با نخستین انتخابات پس از شیوع ویروس کرونا روبروست و حدود 17 میلیون رای دهنده روزهای یکشنبه و دوشنبه پای صندوق های رای می روند تا در انتخابات منطقه ای شرکت کنند.

- دولت ایتالیا با نخستین انتخابات پس از شیوع ویروس کرونا روبروست و حدود 17 میلیون رای دهنده روزهای یکشنبه و دوشنبه پای صندوق های رای می روند تا در انتخابات منطقه ای شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، گرچه بعید است رای گیری محلی به بحران سیاسی در ایتالیا منجر شود، اما اپوزیسیون راست میانه این کشور که انتظار می رود نتایج خوبی در مناطق به دست بیاورد، می تواند ائتلاف نامنسجم به رهبری جوزپه کونته، نخست وزیر کنونی را متزلزل و ضعیف کند.

این انتخابات در هفت منطقه شامل ونتو، واله دائوستا، لیگوریا، توسکانی، مارکه، کامپانیا و پولیا برگزار می شود.

نتایج نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که ائتلاف حاکم چپ-میانه که توسط جنبش پنج ستاره، دموکراتیک و ایتالیا ویوا تشکیل شده، دو تا چهار منطقه را از دست می دهد.

در حالی که نتایج در دو مورد از از بزرگترین مناطق تقریبا قابل پیش بینی هستند، چپ میانه احتمالا می تواند در کامپانیا و راست میانه در ونتو به راحتی آرا کسب کند و توسکانی همچنان یک منطقه تغییردهنده بازی باقی می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین انتخابات ایتالیا از زمان کرونا، محکی برای دولت

برگزاری نخستین انتخابات ایتالیا از زمان کرونا، محکی برای دولت