مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-19ورزشي

صعود کارگران کوهنورد سیستان و بلوچستان به قله تفتان


رییس هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان گفت: تیم کوهنوردی شرکت صنایع سیمان خاش به نمایندگی از جامعه شریف کارگری استان به قله 4050 متری تفتان صعود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان؛ سیدمهدی امیرجهانشاهی اظهار کرد: این صعود در قالب طرح ملی سیمرغ و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با همکاری فدراسیون ورزش کارگری و انجمن کوهنوردی کشور در 31 استان به طور همزمان توسط کارگران کوهنورد اجرا شد.

وی بیان داشت: اعضای تیم منتخب کوهنوردی کارگری سیستان و بلوچستان از کوهنوردان فعال و باتجربه شهرستان های استان هستند که به عنوان نیروهای کارگری در شرکت و واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

رییس هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان گفت: انجام اصولی ورزش موضوع مهمی است که ما به آن تاکید داریم و در این راستا از همه ظرفیت موجود برای ارتقا ورزش وسلامت کارگران استان بهره خواهیم گرفت.

امیرجهانشاهی افزود: کوه آتشفشان نیمه فعال تفتان با چهار هزار و 50 متر ارتفاع در 30 کیلومتری شهر خاش و 160 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده و در طول سال به ویژه فصل های پاییز و زمستان پوشیده از برف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود کارگران کوهنورد سیستان و بلوچستان به قله تفتان

صعود کارگران کوهنورد سیستان و بلوچستان به قله تفتان