موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-19اقتصادي

در کنار معدن طلا زندگی می کنند اما آب خوردن ندارند


در کنار معدن طلا زندگی می کنند اما آب خوردن ندارند و با تانکر به آنها آبرسانی می شود درحالیکه با کمی رسیدگی می تواند به ناحیه گردشگری تبدیل شود و حتی بدون گنج طلایش می تواند ثروت را برای ساکنانش با 90 روستا به ارمغان بیاورد.

- و با تانکر به آنها آبرسانی می شود درحالیکه با کمی رسیدگی می تواند به ناحیه گردشگری تبدیل شود و حتی بدون گنج طلایش می تواند ثروت را برای ساکنانش با 90 روستا به ارمغان بیاورد.

ناحیه هردنگ بخشی مهم از منطقه ای پهناور در خوسف است که با اینکه می تواند به دلیل موقعیت خوبش به منطقه ای گردشگری تبدیل شود، اما در این سال ها به آن توجه زیادی نشده و حتی مردمش از کوچکترین زیرساخت ها چون جاده آسفالته برخوردار نیستند.

ناحیه هردنگ سرزمینی پهناور در 80 کیلومتری بیرجند و 45 کیلومتری خوسف در رشته کوهی به نام کوه شاه به موازات رشته کوه باقران قرار دارد و تمامی مناطق حد فاصل روستای سنگ در شرق تا روستای همند در غرب خود را شامل می شود.

این ناحیه با بیش از 90 روستا که از توابع شهرستان خوسف است، با گذشت بیش از 40 سال از انقلاب همچنان در محرومیت مانده و آن گونه که باید توجهی به زیرساخت های آن نشده است.

جاده مواصلاتی سرچاه به نزار شاه سلیمان علی(ع)، اکبرآباد به مزار شاه سلیمان علی(ع) و روستاهای ناحیه هردنگ همچنان خاکی و فاقد استاندارده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کنار معدن طلا زندگی می کنند اما آب خوردن ندارند

در کنار معدن طلا زندگی می کنند اما آب خوردن ندارند