مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-19ورزشي

نقش شیمی در اقتصاد و کارآفرینی


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور با اشاره به نقش و اهمیت رشته شیمی در حوزه های مختلف اقتصادی و کارآفرینی گفت: شیمی رشته ای پولساز است و با توجه به پتانسیل کشور در حوزه های مختلف اعم از منابع طبیعی، - نفت، گاز، پتروشیمی و معدن، نیاز به دانش آموختگان این رشته بسیار بالاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی کریمی در شانزدهمین همایش ملی شیمی دانشگاه پیام نور اظهار کرد: گروه شیمی دانشگاه پیام نور با 200 عضو هیات علمی و 70 مرکز مجری، سهم قابل توجهی از دانش آموختگان این رشته در مقاطع مختلف را به خود اختصاص داده است و با برگزاری 16 دوره همایش در ادوار مختلف توانسته جایگاه مناسب علمی و پژوهشی را با همکاری انجمن علوم و فناوری های شیمیایی ایران کسب کند.

استاد تمام گروه شیمی درخصوص وضعیت اشتغال دانش آموختگان رشته شیمی گفت: تجربه و آمارها نشان می دهد که دانش آموختگان این رشته معمولا آینده کاری و شغل مناسبی دارند و کمتر شیمیست را می توان یافت که بیکار باشد.

وی افزود: اکثر دانشجویان رشته شیمی دانشگاه پیام نور در همان دوره دانش آموختگی شاغل هستند.

دکتر کریمی همچنین به شانزدهمین همایش ملی شیمی که به صورت مجازی برگزار شد، اشاره و تصریح کرد: دوران شیوع بیماری کرونا علاوه بر مخاطراتی که به همراه داشته، فرصت های خوبی نیز پیش پای خانواده ها، دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش شیمی در اقتصاد و کارآفرینی

نقش شیمی در اقتصاد و کارآفرینی