مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-19سياسي

اراده قوی رمز پیروزی ملت هاست


نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت: امروز جنگ اراده ها در میان است و بقیه امور فرعی است و پیروزی با آن جامعه ای است که با روحیه بالا، - اراده ای قوی داشته باشد و این رمز پیروزی است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز شنبه 29 شهریور در دیدار با سردار غیاثی، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مسئولیت جدیدی که امروز بر عهده دارید هم برای شما و هم برای مردم و کشور ما مایه برکت است، اظهار کرد: امیدوارم تا هماهنگی هایی صورت گیرد تا اقشار مختلف مردم خراسان جنوبی از جمله بسیجیان، حضرتعالی را از نزدیک زیارت کنند و این حسرت در دل آن ها باقی نماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مسئولیت جدیدی که امروز بر عهده دارید هم برای شما و هم برای مردم و کشور ما مایه برکت است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: از سال ها قبل ما درخواست دیدار شما را داشتیم اما اگرچه توفیقی حاصل نشد و این دیدار دیر بود، ولی با توجه به اینکه در هفته دفاع مقدس واقع شده، بسیار مناسب است.

عبادی تصریح کرد: مسلما دوستان و ارادتمندان از قشرهای مختلف از جمله بسیجیان تمنا دارند تا شما را از نزدیک ببینند و از فرمایشات شما بهره مند شوند که امیدواریم در صورت مصلحت چنین شرایطی فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده قوی رمز پیروزی ملت هاست

اراده قوی رمز پیروزی ملت هاست