مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-19بين الملل

راهپیمایی اعتراضی تایلندی ها برای اصلاحات دموکراتیک


معترضان تایلندی امروز (شنبه) در بانکوک برای شرکت در بزرگترین راهپیمایی حمایت از دموکراسی که دولت و تشکلات محافظه کارانه در این کشور را متزلزل کرده، - معترضان تایلندی امروز (شنبه) در بانکوک برای شرکت در بزرگترین راهپیمایی حمایت از دموکراسی که دولت و تشکلات محافظه کارانه در این کشور را متزلزل کرده، گرد هم جمع شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سازمان دهندگان پیش بینی می کنند که 50 هزار تن در این راهپیمایی شرکت کنند و برای دو روز در منطقه ای از پایتخت که به صورت تاریخی برای تجمعات سیاسی است، گرد هم بیایند.

در آخرین راهپیمایی بزرگ در تایلند که 16 اوت برگزار شد، 10 هزار تن حضور داشتند و انتظار می رود که احزاب سیاسی اپوزیسیون نیز به این راهپیمایی ملحق شوند و حامیانی را از سایر استان های تایلند بسیج کنند.

معترضان درخواست پنجشنبه شب از سوی پرایوث چان اوچا، نخست وزیر تایلند را برای لغو این راهپیمایی بزرگ نادیده گرفتند؛ وی گفته بود علت این درخواست به دلیل گسترش ویروس کرونا و انحراف از روند احیای اقتصاد در تایلند است.

درخواست اصلی از سوی معترضان در ژوییه انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات جدید، تدوین یک قانون اساسی جدید و پایان تهدید و ارعاب فعالان سیاسی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اعتراضی تایلندی ها برای اصلاحات دموکراتیک

راهپیمایی اعتراضی تایلندی ها برای اصلاحات دموکراتیک