مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-19ورزشي

درودگر: مشکل الکس نوری با استقلال حل می شود/ لغو ممنوعیت جذب خارجی ها کذب است


پس از تحریم صداوسیما توسط AFC برای پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موجی از نگرانی در بین هواداران فوتبال ایجاد شد تا مبادا تماشای این رقابت ها را از دست بدهند؛ - عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت: قانون می گوید قرارداد تیم ها با مربیان و باشگاه ها باید ریالی باشد، اما درخصوص الکس نوری مسئله خاصی وجود ندارد و مشکل پیوستنش به استقلال حل می شود.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو- پس از تحریم صداوسیما توسط AFC برای پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موجی از نگرانی در بین هواداران فوتبال ایجاد شد تا مبادا تماشای این رقابت ها را از دست بدهند؛ اما صداوسیما با دور زدن این تحریم عجیب و ناعادلانه بدون هیچ مشکلی بازی ها را پخش کرد که این موضوع به گوش کنفدراسیون فوتبال آسیا رسید.

حال زمزمه هایی مبنی بر واکنش AFC به این مسئله به گوش می رسد و احتمال دارد ایران را از نامزدی جام ملت های آسیا کنار بگذارد یا اینکه سهمیه نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا را دستخوش تغییر کند.

در همین رابطه صادق درودگر، عضو هیات رییسه سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو که ممکن است تهدیدات کنفدراسیون اجرایی شود، گفت: هنوز نامه و یا ابلاغی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به پخش مسابقات لیگ قهرمانان از سوی صداوسیما به دست ما نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درودگر: مشکل الکس نوری با استقلال حل می شود/ لغو ممنوعیت جذب خارجی ها کذب است

درودگر: مشکل الکس نوری با استقلال حل می شود/ لغو ممنوعیت جذب خارجی ها کذب است