مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-19اجتماعي

ناعم؛ ناظر پروتکل های بهداشتی مدارس غیربهداشتی


رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی استان زنجان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس غیردولتی مهم ترین اولویت طرح «ناعم» است.

- یک مسئول در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد ناعم؛ ناظر پروتکل های بهداشتی مدارس غیربهداشتی ایسنا/زنجان رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی استان زنجان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس غیردولتی مهم ترین اولویت طرح ناعم است.

علی بیات در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح ناعم، اظهار کرد: نظارت بر فعالیت مدارس غیردولتی از مهم ترین برنامه ها و وظایف اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی است که با هدف ارزیابی اجرای دقیق قوانین، مقررات و بخشنامه ها در مدارس غیردولتی و ارتقای کیفی امور آموزشی و پرورشی این مدارس انجام می شود.

وی افزود: اهمیت و ضرورت نظارت و ارزیابی مستمر فعالیت ها و برنامه های مدارس از یک سو و حساسیت بالای جامعه و از جمله والدین دانش آموزان مدارس غیردولتی بر رعایت دقیق قوانین و مقررات در این گونه مدارس موجب شد تا اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی نسبت به اجرای گام سوم طرح ناعم یا به عبارت دیگر طرح نظارت و ارزیابی عملکرد مدارس غیردولتی اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناعم؛ ناظر پروتکل های بهداشتی مدارس غیربهداشتی

ناعم؛ ناظر پروتکل های بهداشتی مدارس غیربهداشتی