مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-19ورزشي

ارجاع پرونده استقلال و قائمشهر به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی


سخنگوی فدراسیون کشتی از ارجاع پرونده قرارداد همزمان دو آزادکار با تیم های استقلال و هیات کشتی قائمشهر به کمیته انضباطی فدراسیون خبر داد.

- جی پلاس ، پس از انحلال تیم دریاچه ارومیه، کشتی گیران این تیم به باشگاه استقلال سوق داده شدند تا با توجیه انتقال قراردادهای رسمی از ارومیه به استقلال، بتوانند با دوبنده باشگاه آبی پوش پایتخت در لیگ حضور یابند.

سپس مشخص شد دو آزادکار تیم منحل شده ارومیه که رسما با تیم هیات کشتی قائمشهر قرارداد داشتند، به یکباره سر از تیم استقلال در آوردند! مهر نوشت؛ عجیب تر آنکه این دو آزادکار (عباس فروتن و نادر حاج آقانیا)، هر دو بار بطور رسمی با حضور در کمیته لیگ فدراسیون با تیم های قائمشهر و استقلال قرارداد بسته اند که این موضوع یک تخلف آشکار تلقی می شود.

هر چند علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی چندی پیش پیشنهاد داد این موضوع باید بطور دوستانه بین مسئولان این دو تیم حل و فصل شود، اما انگار پرونده این دو آزادکار برای رای نهایی به کمیته انضباطی فرستاده شده است.

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در این باره گفت: بحث قرارداد این دو آزادکار با تیم های قائمشهر و استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون ارجاع داده شد تا این کمیته تا قبل از آغاز رقابتهای لیگ برتر در این خصوص اعلام نظر و رای کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع پرونده استقلال و قائمشهر به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی

ارجاع پرونده استقلال و قائمشهر به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی