مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-19بين الملل

صدور احکامی از سوی وزارت بازرگانی چین در قبال لیست تحریم های این کشور


وزارت بازرگانی چین امروز شنبه احکامی را خصوص فهرست پیشنهادی خود از موجودیت های غیرقابل اعتماد صادر و عنوان کرد شرکتها و اشخاص خارجی که امنیت و حاکمیت چین را به خطر بیندازند هدف قرار می دهد.

- وزارت بازرگانی چین امروز شنبه احکامی را خصوص فهرست پیشنهادی خود از "موجودیت های غیرقابل اعتماد" صادر و عنوان کرد شرکتها و اشخاص خارجی که امنیت و حاکمیت چین را به خطر بیندازند هدف قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بعد از تعرفه های مضاعفی که دولت ترامپ سال گذشته میلادی بر کالاهای چینی اعمال کرد و همچنین محدودیتهایی که برای شرکت هوآوی در نظر گرفت، چین وعده داد یک فهرست را برای مجازات شرکتهای خارجی که برای منافع چین زیانبار تلقی می شوند، تهیه خواهد کرد.

این کشور هنوز این فهرست را منتشر نکرده است.

وزارت بازرگانی چین اعلام کرد، فهرست مذکور شرکتها و افراد خارجی که معاملات معمولی بازار در چین را نقض می کنند، در معامله با شرکتهای چینی اخلال ایجاد می کنند یا تدابیری تبعیض آمیز علیه شرکتهای چینی اتخاذ می کنند را هدف خواهد گرفت.

ماه مه گذشته نشریه دولتی گلوبال تایمز چین گزارش کرد تدابیر این کشور قرار است شرکتهای آمریکایی نظیر اپل، سیسکو و کوآلکام را هدف بگیرد و خرید از شرکت هواپیماسازی بویینگ را نیز معلق سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور احکامی از سوی وزارت بازرگانی چین در قبال لیست تحریم های این کشور

صدور احکامی از سوی وزارت بازرگانی چین در قبال لیست تحریم های این کشور