مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-19سياسي

سکوت دولت مردان موجب مصر بودن آمریکا در فعال سازی مکانیسم ماشه شده است


علیرضا صالحی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: آمریکا به دنبال بازگرداندن تحریم های ناشی از قطعنامه های شورای امنیت است که در وهله اول با ارائه پیش نویس قعطنامه ای جهت بازگرداندن تحریم های تسلیحاتی .

- مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان گفت: آنچه آمریکا را بیش از پیش برای فعال سازی مکانیسم ماشه مصر کرده، منفعل بودن و سکوت دولت مردان ما در برابر این استکبار جهانی است.

علیرضا صالحی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: آمریکا به دنبال بازگرداندن تحریم های ناشی از قطعنامه های شورای امنیت است که در وهله اول با ارائه پیش نویس قعطنامه ای جهت بازگرداندن تحریم های تسلیحاتی به در بسته خورده و رأی کافی را در شورای امنیت کسب نکرد.

صالحی افزود: چیزی که مسلم است آمریکا دست بردار نبوده و با پافشاری های مکرر در صدد اعمال مکانیسم ماشه از در دیگری است.

در نگاه اول به نظر می رسد آمریکا قصد دارد از بند های 36 و 37 برجام استفاده کند که به علت خروج از برجام با مخالفت برخی کشور ها مواجه شده است؛ اما برخلاف آن چیزی که در نگاه اول به نظر می رسد آمریکا قصد دارد با استناد به بند های 10 و 11 قعطنامه 2231 مکانیسم ماشه را با این استدلال که علیرغم خرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت دولت مردان موجب مصر بودن آمریکا در فعال سازی مکانیسم ماشه شده است

سکوت دولت مردان موجب مصر بودن آمریکا در فعال سازی مکانیسم ماشه شده است