مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-19بين الملل

نقش گفت وگوهای بینادینی در توسعه روابط فرهنگی بسیار مهم است


کالانجیس گفت در دیدار با رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آتن گفت: نقش گفت وگوهای بینادینی و همکاری رهبران دینی دو کشور در توسعه روابط فرهنگی بسیار مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت وگوها را از طریق وبینار برگزار کرده و امیدوارم با رفع این مشکل دور بعدی گفت وگوها را در تهران برگزار کنیم.

دبیرکل امور ادیان در وزارت آموزش، تحقیق و ادیان یونان افزود: تلاش های صورت گرفته برای استمرار این گفت وگوها بسیار قابل تحسین و ارزشمند بوده و ما خواستار ادامه و تقویت این روند هستیم.

وی همچنین، اضافه کرد: سال گذشته با نظر مثبت وزیر و اسقف اعظم کلیسای ارتدکس یونان محتوای توافقنامه همکاری های مشترک پیگیری و پیش نویس آن نهایی شد، اما با توجه به تغییر دولت، باید تلاش کنیم تا ضمن صحبت با وزیر جدید و موافقت وی در خصوص امضای موافقتنامه اقدامات لازم را انجام دهیم.

دبیرکل امور ادیان در وزارت آموزش، تحقیق و ادیان یونان افزود: توسعه همکاری های هنری و مذهبی بین هنرمندان دو کشور بسیار حائز اهمیت است.

کالانجیس در خصوص اقدام موهن نشریه فرانسوی تأکید کرد: در مورد اهانت به مقدسات دیگران ما کاملاً مخالف هستیم و این روش را در جهت نزدیکی ملت ها نمی دانیم و اگر چنین مسأله ای در مورد مسیحیت و یا هر مذهب دیگری در خاک یونان صورت گیرد، مراجع قانونی با آن برخورد خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش گفت وگوهای بینادینی در توسعه روابط فرهنگی بسیار مهم است

نقش گفت وگوهای بینادینی در توسعه روابط فرهنگی بسیار مهم است