مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-19سياسي

دفاع مقدس ضمانت انقلاب روح الله است


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: عاشورا، ضمانت اسلام و ضمانت انقلاب روح الله، دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی در جلسه هماهنگی بزرگداشت دفاع مقدس اظهار داشت:  اینکه عاشورا را هر سال باشکوه تر از سال قبل تکرار می کنیم عاشورا مسئله اختلافی نیست همه ادیان و مذاهب آن را باور دارند که این ناشی از تکرار واقعه ها است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عاشورا ضمانت اسلام و ضمانت انقلاب روح الله، دفاع مقدس است اگر دفاع مقدس را نداشتیم و اگر آن را برگزار نمی کردیم معلوم نبود انقلاب چه سرنوشتی داشت؛ در خصوص برگزاری هفته دفاع مقدس باید تمام توان خود را به میدان بیاوریم دفاع مقدس عاشورای انقلاب ما است.

وی تصریح کرد: اگر دفاع مقدس را جدی نگیریم به فراموشی سپرده می شود و بعدها آن را کوچک سازی و سپس در مورد آن انکارسازی می شود.

بنابراین برگزاری دفاع مقدس حقانیت جمهوری اسلامی را به نمایش می گذارد، موجب شناخت و معرفت شده و علاوه بر شناخت و معرفت بصیرت افزایی می کند و نیز موجب دشمن شناسی می شود.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: هر سال اگر دفاع مقدس را باشکوه تر برگزار کنیم می رساند انقلاب ما زنده است و دشمن عقب نشینی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس ضمانت انقلاب روح الله است

دفاع مقدس ضمانت انقلاب روح الله است