مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-19اقتصادي

آمادگی شرکت های ایرانی برای فعالیت در کشت فراسرزمینی ایالت ماتو گروسو برزیل


سفیر جمهوری اسلامی ایران در برازیلیا در دیدار با رییس ایالت ماتو گروسو برزیل از آمادگی شرکت های ایرانی برای فعالیت در کشت فراسرزمینی این ایالت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین قریبی سفیر جمهوری اسلامی ایران در برازیلیا در بازدید از ایالت ماتو گروسو با مائورو مندس رییس این ایالت دیدار کرد و در خصوص راه های گسترش روابط تجاری به ویژه در زمینه کشاورزی و کشت فراسرزمینی به گفت وگو پرداخت.

  سفیر کشورمان در این دیدار بر آمادگی ایران برای حفظ، گسترش و متنوع سازی روابط اقتصادی با ایالت ماتو گروسو به ویژه در زمینه تجارت محصولات کشاورزی و زمینه های وابسته با توجه به ظرفیت های بالای اقتصادی این ایالت تأکید کرد.

قریبی همچنین به آمادگی شرکت های ایرانی برای  فعالیت در زمینه کشت فراسرزمینی در این ایالت اشاره کرد.

رییس ایالت ماتو گروسو برزیل هم در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه کشورمان در تجارت با این ایالت و آمادگی برای ارائه تسهیلات به تجار و فعالان ایرانی برای استفاده از ظرفیت های این ایالت، خواستار همکاری نزدیک تر دو طرف برای رسیدن به سطح بالاتری از همکاری های دوجانبه شد.

  دیدار با فعالان اقتصادی ایالت ماتو گروسو و بازدید از چند مجموعه فعال در زمینه های مختلف کشاورزی از دیگر برنامه های این بازدید بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شرکت های ایرانی برای فعالیت در کشت فراسرزمینی ایالت ماتو گروسو برزیل

آمادگی شرکت های ایرانی برای فعالیت در کشت فراسرزمینی ایالت ماتو گروسو برزیل