مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-19اجتماعي

دفن غیراصولی پسماند ها در استان های شمالی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن پسندیده مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت از محیط زیست در مصاحبه تلفنی با برنامه زمین360درجه ضعف مدیریت اجرایی پسماند ها را از جمله چالش های محیط زیست کشور خواند و گفت: - پسندیده در رادیو گفتگو از محدودیت های جدی استان های شمالی برای دفن پسماند ها سخن گفت و افزود: محدودیت هایی از جمله نبود زیرساخت های فنی مهندسی باعث شده که پسماند ها به شکل سنتی و غیراصولی دپو و انباشته شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن پسندیده مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت از محیط زیست در مصاحبه تلفنی با برنامه زمین360درجه ضعف مدیریت اجرایی پسماند ها را از جمله چالش های محیط زیست کشور خواند و گفت: یکی از مهمترین اهداف قانون مدیریت پسماند ، جلوگیری از آثار زیانبار پسماند ها و مدیریت بهینه آن است.

کلیه وزارتخانه ها، سازمانها، موسسات و اشخاص حقیقی و حقوقی در جهت جلوگیری از پیامد های زیست محیطی ناشی از مدیریت نادرست پسماندها، ملزم به رعایت مفاد این قانون هستند.

پسندیده با تذکر این نکته که مدیریت اجرایی پسماند ها به جز پسماند صنعتی و ویژه در شهرها، روستا ها و حریم ها بر عهده شهرداری ها و دهیاری هاست افزود: مدیریت بخش مربوط به تولید پسماند های صنعتی و ویژه هم با خود تولیدکننده آن هاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفن غیراصولی پسماند ها در استان های شمالی کشور

دفن غیراصولی پسماند ها در استان های شمالی کشور