مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-19اجتماعي

برگزاری کلاس قرآن در پارک اما تعطیلی نه!+عکس و فیلم


امیرحسین کاکازاده معلم قرآنی است که با شیوع کرونا برای آموزش بچه ها به فضای مجازی روی آورد اما باتوجه به اینکه برخی بچه ها به گوشی هوشمند دسترسی نداشتند اقدام به تولید کلیپ برای آنها کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس این روزها که خبرهای تلخ و ناراحت کننده ای درباره ویروس منحوس کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی دست از فعالیت نکشید و به فکر روش های جایگزین افتاد.

او ابتدا کلاس ها را به صورت مجازی برگزار کرد و به این صورت ضمن تدریس پی گیر تمرین های بچه ها در منزل هم بود که این کار هنوز هم ادامه دارد.

این معلم جوان در حرکتی دیگر برای بچه هایی که امکان حضور در کلاس مجازی را هم نداشتند اقدام به تولید کلیپ های آموزشی کرد تا بچه ها با دیدن این کلیپ ها از آموختن قرآن کریم باز نمانند.

اما کاکازاده در باز هم دست از کار برنداشت و اخیراً با برگزاری کلاس های خود در فضای باز امر آموزش را دنبال می کند تا به این صورت لطمه ای به آموزش بچه ها وارد نشود.

این معلم قرآن در گفت وگو با فارس درخصوص این اقدامش گفت: با شیوع کرونا امر آموزش در کشور با اختلال روبرو شد و حتی زیر ساخت های خوبی هم برای آموزش مجازی وجود نداشت اما با این حال ما بلافاصله کار را در فضای مجازی آغاز کردیم و کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس قرآن در پارک اما تعطیلی نه!+عکس و فیلم

برگزاری کلاس قرآن در پارک اما تعطیلی نه!+عکس و فیلم