مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-19اجتماعي

جهان در آینده پلاستیکی باقی می ماند


کارشناسان، میزان آلودگی پلاستیکی در سواحل جهان را اندازه گیری کردند و دریافتند، نیروی انسانی و منابع موردنیاز برای مدیریت این میزان زباله به سختی امکان پذیر است؛ - ایسنا/خراسان رضوی کارشناسان، میزان آلودگی پلاستیکی در سواحل جهان را اندازه گیری کردند و دریافتند، نیروی انسانی و منابع موردنیاز برای مدیریت این میزان زباله به سختی امکان پذیر است؛ حتی اگر این امکان محقق شود، جهان در آینده پلاستیکی غیرقابل قبول باقی می ماند.

به نقل از ارث، نتایج بررسی شیوع آلودگی پلاستیک در اکوسیستم های دریایی، محققان را شگفت زده و نگران کرده است.

نتایج این بررسی، سرعت شتاب ورود سالانه بسترهای پلاستیکی به آبراه های زمین را برجسته می کند و کارشناسان مدعی شدند که همگام شدن با این سرعت، کار بسیار دشواری خواهد بود.

چلسی روچمن، محقق این تحقیق در دانشگاه تورنتو کانادا، اظهار کرد: تا زمانی که رشد تولید و استفاده از پلاستیک متوقف نشود، تغییر اساسی در اقتصاد پلاستیک به چارچوبی مبتنی بر بازیافت نیازمند است تا پایان عمر محصولات پلاستیکی به جای زباله، بازیافت باشد.

استفانی بورل، محقق اصلی این تحقیق، افزود: اگر دولت ها در سراسر جهان به تعهدات بلندپروازانه جهانی خود عمل کنند و سایر کشورها برای جلوگیری از آلودگی پلاستیک به این تلاش ها بپیوندند، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان در آینده پلاستیکی باقی می ماند

جهان در آینده پلاستیکی باقی می ماند