مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-19پزشكي

مردم فعلا از مراجعه حضوری به داروخانه ها جهت خرید واکسن آنفلوآنزا خودداری کنند


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: گروه های پرخطر از جمله افراد دارای بیماری زمینه ای، خانم های باردار، سالمندان و کودکان برای دریافت واکسن آنفلوآنزا در اولویت هستند و برای عموم الزامی نیست.

- ایسنا/کرمان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: گروه های پرخطر از جمله افراد دارای بیماری زمینه ای، خانم های باردار، سالمندان و کودکان برای دریافت واکسن آنفلوآنزا در اولویت هستند و برای عموم الزامی نیست.

دکتر رضاعلی سلطانخواه در خصوص واکسن آنفلوآنزا، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه ورود به فصل پاییز و فصل سرد سال هستیم و با وجود شیوع ویروس کرونا، شهروندان زیادی به داروخانه ها و مراکز بهداشتی در روستاها و شهرها جهت اخذ این واکسن مراجعه می کنند این در حالی است که واکسن هنوز در هیچ جای کشور و در هیچ داروخانه ای توزیع نشده و وارد استان کرمان و شهرستان هم نشده است.

وی افزود: قرار است 10 برابر واکسنی که سال گذشته تهیه و وارد کشور شده امسال وارد و به مصرف گروه های پرخطر برسد؛ ضمن اینکه توزیع در سراسر کشور از هفته اول مهرماه آغاز خواهد شد.

سلطانخواه تاکید کرد: به محض اینکه دارو وارد کشور و به داروخانه ها برسد مردم را از نحوه دریافت آن آگاه خواهیم کرد و در حال حاضر مردم از مراجعه حضوری به داروخانه ها جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم فعلا از مراجعه حضوری به داروخانه ها جهت خرید واکسن آنفلوآنزا خودداری کنند

مردم فعلا از مراجعه حضوری به داروخانه ها جهت خرید واکسن آنفلوآنزا خودداری کنند