مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-19اقتصادي

تملک اراضی فرودگاه دشت ناز ساری بعد از 2 سال چشم انتظاری


مدیرکل فرودگاه های مازندران با بیان اینکه در یک ماه اخیر 70 درصد اراضی مورد نیاز برای فرودگاه دشت ناز را تملک کردیم ، گفت: دو سال پیگیر بودیم که درصورت ادامه این روند و با محصور کردن جاده فرودگاه و انسداد جاده روستایی منتهی به فرودگاه ، - سعدالله وطن خواه درباره اخرین وضعیت پروازهای فرودگاه های مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: پروازهای فرودگاه های ساری، نوشهر و رامسر درحال انجام است که باتوجه به روزهای پایانی تابستان پرواز فوق العاده برای مشهد درخواست شده است.

وی افزود: در طول هفته در فرودگاه دشت ناز ساری 56 تا 60 پرواز، در فرودگاه رامسر بین 22 تا 28 پرواز و در فرودگاه نوشهر بین 16 تا 20 پرواز را داریم.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به تداوم ضدعفونی فضای فرودگاهی و سایر اماکن، تصریح کرد: باتوجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین بحث فاصله گذاری اجتماعی اعتمادسازی برای مسافران پروازها ایجاد شده است.

وطن خواه اضافه کرد: باتوجه به انجام تست های تب سنجی  موردی از بیمار کرونا یی در فرودگاه های استان نداشتیم و  تست تب سنجی نیز همچنان درحال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد:  تملک بخش عمده از اراضی مورد نیاز برای طرح توسعه فرودگاه در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک اراضی فرودگاه دشت ناز ساری بعد از 2 سال چشم انتظاری

تملک اراضی فرودگاه دشت ناز ساری بعد از 2 سال چشم انتظاری